Minikminik41 benim doğuma kadar olan sürecin her haftasında kızım böyleydi hemen hemen, 2 gün çok hareketliyse 1 gün dinlenir gibi tek pıtı zor hissederdim, sizin haftalarınızda normal böyle olması zaten, ama bebeğin mizacı mıdır bilmiyorum da ilerde de böyle olabilir bende olduğu gibi.. ama içiniz rahat etmiyorsa yine de doktora bir sorabilirsiniz