Melistosum valla biraz komik olacak ama ben eşime diyorum çocuğumun yeri çok daraldı sığmıyor, vurmadığı organım kalmadı içerde, orada nasıl rahat ediyor çok üzülüyorum ona diye ağlamaklı oluyorum 🥲 ama illaki eğilip yerden bir şey alıyoruz ya da makineye çamaşır arıyoruz falan. Olabildiğince karnımı sıkıştırmamaya dikkat ediyorum ama suyu zaten onu koruyor her şeyden ve karna değmesi ile ayağı nasıl yamulur bana çok mantıklı gelmedi açıkçası korktum da şimdi çünkü yatarken de yattığımız tarafımızda çok hissetmiyor muyuz orada da sıkışır öyle olsa hani normal doğumda vs kafanın uzaması vs olabiliyor da sezaryende ilk defa duydum bu tarz bir şeyi 😕