Kizilkayabebek Canım anne adayları .. sizlere bir şey danışmak istiyorum.4 aylık gebeyim. Karın çatlakların olmaya başladı. Önlemini almak için hindistan cevizi yağı mı.? kantaron yağını mi? tavsiye edersiniz
kuzucugunannesiii Kizilkayabebek Lierac kesinlikle. Bir gram çatlamam olmadı ki benim popomda bile çatlak vardır ve vücudum musaıttır. Üstelik düzenli bile kullanmamama rağmen. 6 aylığım tam. Lierac işinizi fazlasıyla görür
Merviktu Kizilkayabebek bulabilirseniz doğal kakao yağı tavsiye ederim iyi geliyor. Procsin shea butter da kullanabilirsiniz. Bol su içmek de çok önemli ama. Sadece dıştan değil içten de nemlendirmek gerek.
Hkrcy Kizilkayabebek lierac ve bio oil kullanıyorum. Yeni kullanmaya başladım ben gerçi. Henüz bir sorun yok bende de😌
Kizilkayabebek kuzucugunannesiii teşekkür ederim. lierac baya pahali bir krem .diğer yağları kullanıp denediniz mi
sabirsizmomy kuzucugunannesiii ben de lierac ve Hindistan cevizi yağı kullandım 32-33. Haftaya kadar tek bir çatlağım bile yoktu nolduysa 33den sonra oldu 1 haftada karnım çatır çatır çatladı 🤷🏻♀️ O yüzden sıkılaştırmanızı öneririm
userbame Hindistan cevizi yağı ve bol su içmek.Bir yazıda okumuştum yeşil zeytin yemek de çok iyi geliyormuş
Kdrusl İlk zamanlar incia kullanmıştım şuan 34 haftadayım 3-4 aydır Hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Hiç çatlama olmadı henüz. (Ki çok müsaitim çatlamaya bacaklarımda daha önceden çatlaklarım var. )
Ceydatolga_ İlk 6 7 ay hatta 8 ay çatlama olmuyor sonra bi bakıyorsunuz çatlıyorsunuz, ben 9. Ayımda çatladım sarı kantoron yağı bio oil kakao yağı her şeyi kullandım 😤
Kizilkayabebek Ceydatolga_ ben 4.aydayim ve karnımda çatlaklar olmaya başladı.yolun başında önlem almayı istedim. İç karnım küçük demekki hemen karnım şişti
Kizilkayabebek Merviktu en az 2 buçuk litre su içiyorum.cok şükür suyu iyi dedi doktor. Teşekkür ederim tavsiyeniz için 😇
Nazliii35 Kizilkayabebek lierac hiç bir işime yaramadı gögüslerimden başlayıp diz arkalarıma kadar çatladım kısacası heryerim tamamen bünye meselesi bence
Ceydatolga_ Kizilkayabebek olabilir kuzum bende 9 aylık hamileyim sonu günlerimiz artık karnım küçücük ☺️ Bebiş tekmeledikçe çatlıyorum 😤
beyah Bioderma çatlak yağı kullandım ama son ay çatladım bende hala kullanıyorum önlüyor en azından çoğalmasını karnım küçük çok kilo da almadım ama var işte 😊 şuanda yağı kullanınca bile etkisi oluyor baya