Meraba belki benim 2 gün önce açtığım postu görmüş olanlar vardır 2 gün önce grce lavaboya kalktım herşey gayet normaldi sonrayatapa geri döndüm uzandığımda sanki o koca göveğim ve ağırlığım yokmuş gibi hissetim doğurmuşum gibi sanki bebeğim hareket ettiği için önemsemedim ama 2 gün bugün ve hala öyle hissediyorum iyice korkmaya başladım hareket ediyo ama bu sıra hareketleri azaldığı için bırnal olarak anlıyamıyorum sizce napmalıyım salı günü doktor kontrolüm var geçen hafta eğer salıya kadar dopmazsa gel nasıl bir yol izlicemize bakalım demişti doktorum