Muberenay_25 Kızlar 30 haftalık olduk biz iki gündür bebeğimin hareketleri az biraz iş yaptım ondanmı bu haftalarda nasıl olunur
_ipekkkkk Muberenay_25 Ben 32+1 olduk hala yavaş bende 🤷♀️ o uykudan uyandıran can yakan bebe yok bende olmadı hiç öyle sakin hep 🤷♀️🤦🥴 anlamış değilim normal deniliyor ama hep bilmiyorum sorucam doktora gidince bakalım
Rabiaa_uzn Muberenay_25 Bizde 30 haftalıgız hareketlerimiz gayet normal sizinde gün içindeki yaptığınız işlerden olabilir stres yapmayın derim😇😇
mervebuglemtkn Muberenay_25 tam 30+2 yiz bizde artık uyku düzeni olusmus durumda gün içerisinde yaklaşık 18 saat uyuyorlarmis ve gelistikleri için haraket alanı da kısıtlanıyor 20 li haftalarda ki gibi çok tekme vs olayı olmuyormuş.
Fatma191 Muberenay_25 valla aynı durumda bende varım çok merak ediyorum acaba bıseymi oldu diye sonra hareketler var ama o kıpır kıpır olan bebişim gitti
_ipekkkkk Muberenay_25 aynen öylemiş hatta uykudan uyandıran oluyormuş 🤷♀️ Ben bir uydummu ohooo sabaha kalkıyorum
pelinnur Bende 30. Haftamdayım günde bir kaç defa tık tık yapıyor o kadar 🤦🏼♀️ Geçen haftalarda daha hareketliydi 🤷🏻♀️