38+0 da planlı sezeryan oldum bebekten dolayı uzun uzun yazamıycam ama düşündüğümden daha kolay geçti eger benim gibi genel anesteziden korkuyorsanız kesinlikle tavsiye ederim evet ağrı oluyor illaki ilk kalkışta zor elbette ama dayanırsanız hersey güzel ilerliyor. 3 aralıkta oldum ertesi gün kendi işimi kendim görebiliyordum düşünün. Şuandada sadece dikişlerimin üzerinde yanma ve agrı var. Anne olmak mükemmel bir hismiş Rabbim dileyen herkese sağsalim nasip etsin sorularınız olursa müsait zamanda mutlaka cevaplarım❤️ ( Sümme sebila yesserah ) bunu yatış itibariyle doğumda dahil olmak üzere dilimden düşürmedim çok ferahlattı Rabbim yardım etti sizde bunu okumayı ihmal etmeyin sevgili hamişler..😘