Kızlar 22. Haftadayım gece 4-5 kere kalkıyorum gebelik öncesi asla sola yatmadığım için şimdi ilk sola yatsamda kendimi hep sağ yatmış veya sırt üstü yatmış buluyorum galiba ilk uykuya dalarken önce sola yatıyorum ama sonra en az 2 saat sırt üstü ya da sağ yatıyorum bu sefer vicdan azabı başlıyor 😭😭 bebeğim beslenemez diye çok korkuyorum