behrem
ben cuma günü yaptıracağım. sefaköy medipol hastanesi'nde 350₺. perinatalog değil ama çok çok iyi bir radyoloji doktoruymuş. kadın olduğu için tercih ettim. medipol'de gittiğim doktor ayrıntılı için medipol pahalı gelirse bilson diye bir yeri önermişti, bakırköy'de olması lazım. orası da 250₺ ama erkek yapıyor diye ben gitmek istemedim siz önemsemiyorsanız oraya da bakabilirsiniz. bilson'daki de radyologmuş bu arada. süresi bebeğinizin hareketlerine göre değişiyormuş, 20 dakika da sürebilirmiş 1 saat de. öyle dedi bilson'daki kadın bana.