Fatmanurkara 38+4 selamlar ,hiç bir belirti yok, belimde sırtımda ağrı var sadece ,normal doğum düşünüyorum ama hiç birsey yapmıyorum 🤦♀️sadece ada çayı içiyorum, Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah, birde çok yorgun halsiz hissediyorum kendimi, hiç birsey yapasım yok, ama 2 buçuk yaşında oğlum var hiç uzanmama müsaade etmiyor sağolsun😝