Ben 95le hamile kaldım. 14+1 deyim şu an ve hala 95. İnşaAllah çok kilo almadan atlatırım. Doktorum 7-8 kilo Alman yeterli daha fazla alma dedi ama bakalım. Herkes çok biliyor zaten etrafın ne dediğine çok bakma kan değerlerinde vs sorun yoksa kilo hamileliğe engel değil. Ağzı olan konuşuyor. Rabbim hayırlısıyla nasip etsin inşaAllah.