Pirayeada dediğiniz gibi bir şey olsa benim doktorum bana söylerdi ve kontrol altına alırdı durumu. Bende de birinde 104 birinde 106 çıkmıştı ve şeker yüklemesi de yapılmadı bana sadece bu şekilde ölçtüler aralıklarla ve gayet iyi maşallah demişti doktorum.