Ayca91 Ben doğum yapmadım daha, ama Ten’in bel için tül korsesinden aldım. İnşallah işe yarar, sezeryan olucam göbek kalır diye endişe ediyorum biraz, doktora sorucam ameliyat sonrası ne zaman kullanmaya başlamalıyım diye, ona göre kullanıcam.
Burda okudum birkaç kez, sıkı sıkı çarşaf saran da var beline.