Asliii-41
Canım merhaba ben doğum yapalı bugün 2. Gün ameliyattan sonra anesteziyi vücuttan atman için kahve içmemiş öneriyorlar canımm yoksa omuz ve baş ağrısı yapabilir benim omzuma çok ağrı vurmuştu kahve içiyorum hala bende spinal oldum ama bana da ağır geldi birazcık , yürüyüş yapmanı öneriyorum canım bol bol su iç ve yürü :))