Zilananne İyi günler anneler benim 1 hafta önce kahverengi akıntım oldu şuanda 3gundr adetim geciktiri sizce test yapmalı mıyım çok istiyorum inşallah olur bana dua edin🤗
Falimdacikmadin Zilananne bence yapın. Sabah ilk idrar ile. En azından değilseniz bile stresiniz ile daha fazla geciktirmemiş olursunuz
AnnelikHayali Zilananne yerleşme kanaması yaşamışsın büyük ihtimalle. Önce idrar sonra kan testi yapın. Güzel haberlerinizi bekliyoruz. ☺️
Zilananne denizmanzarasi Allah’ım çok şükür az önce test yaptım cift çizgi çıktı Rabbim olmuyanlarada nasip etsin kimsenin kucağı bos kalmasn inşallah
Zilananne İnşallah çok istiyorum ama hafta sonu eczaneler kapalı çıkabilirsem nöbetçi eczane bugün gidicem olmazsa yarın inşallah
Zilananne Benim normalde hiç bir zaman günüm geçmez ama çok fazla sırt ağrısı var ilk gebeliğim hic bilmiyorum nasl olduğunu
Zilananne 01rebirth inşallah öyledir yapacam ama nöbetçi eczane uzak yarın yapabilirim ancak regl olmazsam
Zilananne minikumutlar seninde sanki cizgin silik çıkmış bende foto ekliyecem ama bulamadm nasl yapacağımı