Herkese Günaydın kızlar yarın sezeryan olacağım,serklajım var onuda sezeryan esnasında alacak doktorum almazsam doğumdan sonra alırız ödem oluşmuş olabilir dedi, sezeryan için ekstra yapacağım yada dikkat etmem gereken birşey var mı önereceğiniz şimdiden inanılmaz bir korku sardı panik telaş napacağım ben😔😐