Mor niyetleri belli ki evliliginin disinda artik. Birden fazla kere olduysa bu durum ve cocugunuz da yok bu duruma katlanmayin derim. Neden boyle guvensiz bir ortamda, sizi onemsemeden kendini dis dunyaya bekar olarak tanitan bir adamla ayni evde kaliyorsunuz? Oncelikle ailenizle bu durumu paylasmanizi sonra da kendinizi bu cikmazdan kurtulmanizi oneririm. Size de yazik. Bu nasil saygisizca bir tavir, cekmek zorunda degilsiniz bunlari!!