Kızlar bi konu hakkında fikrinize ihtiyacım var dogumla ilgili konu bilen bilir bikac gündür actıgım postlardan şöyle özet geçeyim ben ben hamileligim boyunca en yakınımdaki burdaki devlet hastenesine gitim bir arkdaşım önerdi doktoru da hamileliğimin ilk başlarında ben doktora daha önceki sağlık sorunlarım oldugunu bu süreç nasıl ilerlicek bunları sordum belirtim benim kalp rahatsızlıgım vardı kalp doktoruna kontrol amaçlı bakınayım mı dedigimde gerek yapacak bişey de yok hamilelikte kalp ilacı kullanamaZsın dedi kalp ilacı kullanamam onu bende biliyorum ama en azından ekg çekip kalp e bakılabilirdi diye düşünüyorum cünkü benim babam da kalp hastası ailede genetik yani sonra ben bu doktora detaylı ultrson hafta zamanı geldiğinde muyaneye gitim sordum detaylı ultroson şart mı önemlimi diye üclü tarama testini de sordum bana detaylı ultrsona girme önemli bişey degil ben önermiyorum hastalarıma dedi üclü tarama testini de dogruluk payı yok dedi önermedi ben burda uygulamada arkadaşlara sordum detaylıyı herkes gir önemli deyince doktoru dinlemeyip özel de girdim muyane oldum iyki de girmişim buradaki arkdaşlardan da Allah razı olsun gir önemli demeseler ben girmeseydim bebegimin aşagı da oldugunu riskim oldugunu bilemicektim detaylı ya gitim hastene de ki doktor bebek aşagıda da dikkat et ağır iş yapma dedi sonra yine normal muyane ler için devleteki doktora devam ettim mecbur kaldım herzaman başka hasteneye gidemedim cünkü başka hastaneler bana bi saat uzaklıkta hamileligim de kolay geçmediği icin gitme imkanım cok olmadı ben yine hamileligin 30 haftalarında enfeksiyon sorunu yaşadım aşırı bel ağrısından mide bulantısından acilik oldum acile gitigimde benden kan tahlili aldılar serum verdiler iyi gelsin diye birde idare testi aldılar ertesi günü gel sonuç icin dediler gitim ertesi gün enfeksiyonun var biz ilaç yazamıyoruz bunu kadın Doğum doktoruna götür ilaç yazsın sana dediler bende götürdüm doktoruma anlatım durumu peynirimsi akıntı oluyor yanma oluyor midem ağrıyor dddim cok fazla degil enfeksiyon abartma ilaç yazmıcam dedi gönderdi beni o haftalarda bende kalktım en yakınımdaki özel hasteneye gitim anlatım durumu doktor hemen ilaç yazdı hamilelikte aşırı enfeksiyon iyi degil bebege zararlı dedi özel de ki doktorun verdiği ilaçla biraz topladım halen tam geçmiş degil enfeksiyonum ama eskiye göre biraz daha iyi konu şu kızlar son bi haftadır iki farklı doktor da farklı şeyler söliyor biri normal Doğum senin icin zor olur riskin var diyor digeri devleteki normal den başlatcam olmazsa öylesi sezeryana alırım diyor ama ben devleteki doktor a hic güvenmiyorum hamileligim boyunca benle tam anlamıyla ilgilenmedi başından savar gibi iş yaptı gibime geliyor şimdi ben yarına kalp doktoruna randevu aldım içim rahat etsin diye gidip ekg cektircem zararı olmaz demi bebege birde siz olsanız ne yaparsanız carşamba dogumum var acaba diyorum dokuz Eylül üni HASTANESİ ne yada Buca kadın doguma mı gitsem o gün orda mı dogumum yapsam acilden girsem geri çevirecek halleri yok ya beni biraz uzun oldu kızlar biliyorum ama benim içim rahat degil ben hem kendi canımı hem evladımınkini düşünmek zorundayım riske atamam siz benim yerimde olsanız ne yapardanız
Doktoru güvenmeme sebeblerim
Detaylı ultrosonu okadar öneren doktor varken onun gereksiz bulmasaydı
Üclü tarama testini sordum da bana yaptırma dedi ama bi tanıdıgımda aynı benim gitim doktora giti ona yaptır demiş bana yaptırma demişti tanıdıgıma sordumda nasıl yaptırma der önemliymiş bu testler keşke yaptırsaydın dedi
Sonra enfeksiyonum çıktı ilgilenmedi abartma dedi ilaç yazmadı özel doktora gidip yazdırdım
Hamilelikte tansiyon sıkıntısı yaşadım takip e almadı kendi sağlık ocagımdaki ebe ilgilendi çoğal yöntemler önerdi tansiyonumu öyle düzene soktuk yani sizin anlıcagınız hamilelik boyunca önemli olan gerekli şeyleri hic bi şekilde anlatmadı söylemedi bana ben araştırıp burdan öğrenip gidip sordum da da yaptırma dedi içim hic rahat degil işini baştan savma yaptı Doğum esnasında da aynısını olursa diye düşünüyorum bana akıl fikir verin ben yarına kalp e baktırıcam zaten içim rahat etsin diye ama dogum icin araştırma büyük bi hasteneye mi gitsem sizce riske atmak istemiyorum biraz uzun oldu farkındayım ama vakti olan okuyup yorum yapıp fikir verirse iyi olur içim rahat degil cünkü dogumla ilgili aklıma takılan cok şey var