begoscann İstanbul çam sakurada yaptım normal dogum ilk dogumumdu. Refakatcı bayan istiyor tek kişilik oda. Refakatcı her an yanınızda sadece muayene zamanı ve dogum esnasında cıkartıyorlar. Eşiniz dogumdan sonra bebeği görmeye 15 dk gelebiliyor. Fakat ben cıkarken gördüm suit oda aile odası diye kat var. Konusun arastırıp belkı ücretli tutuluyıdur başka katlarda onlar çünkü. Ben arastırmadıgıma pişman oldum. Eşimde dedi bilseydik tutardı diye. Eşim dısarda beklerken 9 dogurdu en azından refakatcı ile yanımda beklerdi 😄