Ecembass22 Kızlar günaydın dün baya bir ağrım vardı gaz sancısı gibi yoruldugundan yada biraz fazla yediğinden diye düşündüm ama biraz önce lavaboya çıktığımda kahverengi pembemsi kan gibi birşey geldi sizce bu Nisan olabilir mi
twobabymommas Ecembass22 Evet nişanınız gelmiş ılık bir duş alıp doktorunuzla iletişime geçmenizi tavsiye ederim o kasılmalar sancınızın olduğunu gösteriyor. Benimde 38+5’te nişan gelmişti 38+6da eyani ertesi gün öğlen doğum yaptım
Ecembass22 2-prensesannesiii Karnimda ve kasığımda regl ağrısı gibi sancım var ve bebek bir sertleşiyor bir normale biniyor harekette ediyor
Dilekkbrk Benimde öyle kahverengi yapıda bi akıntım oldu regli olacak gibi hissediyorum. Napmam lazım
Ecembass22 Kızlar suan da hastanedeyiz doktor nusanin gelmiş dedi 3 santim acilmam var ama bebeğin kafası yukarıda olduğu için bekliyoruz
Meriiih Bugün benim de sırt be kaburga ağrım arttı. 34+4 haftalık hamileyim ben de. Şimdi de özellikle sol kasığımda ara ara ağrı giriyor ve bebeğim de ara ara kasılıyor gibi bir şeyler yapıyor içeride. Sizce anormal bir durum var mı?