Kızlar bugün doğumum oldu. 36+6 da bebeğimin kordon dolanması ve nst de hareketsizliğinden dolayı bugün sezeryana alındım aniden. Ameliyat güzel geçti MaşAllah bebişte sağlıklı. Sezeryan ameliyat çok kolaymış ama maalesef sonrası biraz sıkıntılı bu gece hiç uyumadım ve doğal olarak ağrım var. Ama bebişi kucağıma alınca hepsine değiyor bu ağrılarda geçecek diyorum. Umarım herkes hayırlısı ile doğum yapıp bebişlerini kucağına alır ☺️