Plllvr111 benimde öyle 34 haftalık olduk bugün bu yüzden belki haftada iki kez doktordayim her çocuk farklı bizimkiler de tembel demekki ne kadar takılmaması gerekn bir durum olsa da insan ister istemez takılıyor gün içinde hareket ediyor etmiyor değil ama milletin dediği gibi ne halay çekecek vaziyette oldu ne de canımı acıtacak kadar hareketli oldu bakalım doğunca da sakın bir bebk olacak mı merak ediyorum