37+3 haftalık hamileyim sabah uyandığımdan beri çok şiddetli bir şekilde midemin üst sol tarafında ağrım var karnım çok sertleşiyor ve 15 dk önce 10 dk süren kasılmam oldu ama şuan yok 5 dkda bir tuvalete çıkmaya başladım bir saattir böyleyim çok hafifte adet sancisina benzer agrim var birde mide yanması ve bel ağrısı sizce normal mi yoksa doğum başlamış olabilir mi kanama yok