39+2 de sürekli tekrarlayan idrar ve düzene girmiş sancıyla hastaneye gittiğim de 1 cm açıklığımın olduğunu ama henüz bebeğin kanala girmediğini öğrendim sancı çektiğim saatlere göre açılmam çok azdı bebekte kanala girmeyince suni sancı denemek istemedim ve sezeryana girdim ki iyi ki beklememişim bebeğim kakasını yapmış ve kordonu boynundaydı. Bugün kucağım da 2. Günümüz asla abartıldığı gibi bisey yok tamamen acı eşiginize bağlı normal doğum da ne kadar çabuksa o kadar çabuk topaklandım lütfen cevreden gelen kötü deneyimlere aldırmadan kendi adınıza en güzel kararı verin canım anneler bebis kucağa alınınca hersey geçiyor ♥️