Nzlemo1223 Merhaba 12+5 haftalığım karnımda ağrı hissetim sonrasında sol karın boşluğumda hafif kramp oldu 15 saniya falan sürdü ve sonrasında geçti normalmi acaba ilk gebeliğim
Almigok Nzlemo1223 gaz sıkışması olabilir bende 14 haftaligim fena gaz sıkışması oluyor geceleri özellikle uyuyamıyorum sancidan
Diloss_14 Nzlemo1223 ay bende 13 haftalığım karnımın sağ tarafında kramp var ve şimdi bir anneden öğrendim ki gaz sıkısmasıymış ılık suya limon damlatmak suya kimyon katmak rahatlatıyormus bende rahatladım öyle