Çok doluyum gerçekten oturup ağlayasın var. Hangi birinden başlayayım…
Vücudum sivilce doldu kaşımaktan tırnak izleri dolu yatakta sağa sola döneniyorum canım çok yanıyor gözümden uyku akıyor uuuyamıyorum bacaklarım şimşiş ödem dolu.. tubaleti saymıyorum bile artık oraya mı atayım yatağı..nefesimi kesen yalancı sancılar ve aşağıya baskı yapan bebek .. bacak ve bel ağrışarı…
sivilce sorunu hiç yaşamadım son ayda böyle minik kabarcıklı şeklinde sivilceler doldu vücudumda göğsümde karnımda. Mide yanması geçti çok şükür çünkü bebek aşağıda artık… bir yandan diyorum doğsun bir iki gün acı çekerim sonrası artık rahat… rahat diyorum çünkü bebek doğunca hiç olmazsa sadece uykusuzluk olacak bu şekilde hem canım yanıyor hem uykusuzum.. gerçekten yazarken gözlerim doluyor bi yandan diyorum birçok insan Hamile kalabilmek için tedaviler oluyor şükrediyorum ama gerçekten takatim kalmadı. Yazarken bile sivilcelerim tişörtüme değiyor kaşıyorum rahatlayamıyorum dağa sonra canım yanıyor .. kendimi pis hissediyorum çünkü vücudum sivilce doldu içimi dökmek istedim çok kötüyüm oturup ağlıyorum 😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩