gozdekrks Yavasi özel durum yoksa 32 33 de yapılıyor ama erken doğum riski varsa 28 den sonra başlıyor
FatmaB58 Yavasi benim tansiyon sorunum var diye 32 de başlandı normalde de 34 de başlıyorlarmış sorduğumda öyle dediler şimdi 37+1 olduk yavrumla 😍🤲
Arducsumi_1 Yavasi 36. Haftada başlıyor. 34 haftalıkken gitmiştim 2 hafta sonra gel nst başlayalım demişti doktorum.
FatmaB58 Yavasi evet sabırsızlıkla bekliyoruz küçük hanımı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim inşallah 🤲🏼😍❣️
gozdekrks Yavasi doktora ve sizin durumunuza göre canim bende miyom var erken doğum riski vqrdi 28 de başladım
Selcann Yavasi 33 haftalikken gittim nst ye girdim kızımda da o sekildeydi galiba. 33 32 o şekilde alıyorlar