Annesininbalii Kızlar idrarda az enfeksiyon çıktı , ve ara ara sarı akıntı olduğunu söyledim doktoruma , bu fitili verdi kullanan var mı faydasını gören ?
Zehraspl Annesininbalii ben kullandim 1 kere kullandim hemen gecti bana birde krem vermisti zalain diye ikisini bir kullandim 5 aydir cektigim enfeksiyon 1 kullanmada gecti
Annesininbalii Nazliii35 sanki bütün ilaç tekrar dışarı çıkmış gibi camasirimdaydi normal mi acaba anlamadım , hepsini dışarı atmış
Nazliii35 Annesininbalii evet öyle oluyor ama gece yatmadan önce atın günlük ped kullanın dışarı atıyor çoğu
Annesininbalii Zehraspl Tamm teşekkür ederim, hala ilaç var birer gün arayla kullancam faydasını görürüm inşallah
Annesininbalii Zehraspl Gece kullanıp hiç kalkmadim sabaha kadar ,daha önce de kullanmıştım ama Max değildi o maantar içindi ,ondan böyle ilaç dışarı atilmamisti bayağı sulu bir şekilde atılmıştı o