İyi akşamlar kızlar az önce kanamam oldu aşırı değil fakat peçeteye sürekli geldi birazda sancım var bebeğim hareket ediyor ancak panik oldum acile gitsemmi yoksa bu haftada normal mi başına gelen var mı lütfen cevap yazın 🙏 bu arada bi haftadır aşırı stresli bi dönemden geçtim ondanda olabilir sancılarım