Lütfen tecrübeli yorumlara ihtiyacım var ben şimdi acilden geldim
Bebek sağ tarafta duruyor benim genelde hep öyleydi ve ben haftada 2 kez evhamdan dolayı hastaneye gidiyorum bugün acildeki doktor bu kasılma dedi ama benim bebeğim hep öyleydi hiçbir ağrım yok alttan açılma da yok nst de ağrı yok dedi hatta nst istemedi ben talep ettim ( kendi doktoruma aradım o dedi bağlan diye ) sonuca da kim istediyse o baksın dedi ağrı falan yok bunda dedi ciğer geliştirici iğne oldum şimdi verdi kendi doktorum da ol dedi bu kasılma nasıl birsey bana bi diyin
nst görüntüsü bu anlayan varsa yorumlayabilir mi birde ciğer geliştirici bi yan etkisi var mı