gcigdem sağlıklı kilo alım demişsiniz, ekmeği keseceksiniz, abur cubur yemiceksiniz. Tatlı dan aşırıya kaçmadan yiceksiniz. Onun dışında, sebze ve meyve, balık et tarzı şeylerden çeşitli yiyerek ama fazlaya kaçmadan yiceksiniz. Bende şekerden dolayı diyetisyene gidiyorum. Ekmek mesel beyaz un yasak olduğu için tam buğday, yada kepekli sabah en fazla 2 dilim. Yemeğim yanında plav varsa ekmek yemek yok. Onun dışında çorbanın yanında yine en fazla 2 dilim. 34 haftalığım, ödemler vs ile 8 kilo aldım. Diyete siizn haftalarınızda başlamıştım. Zaten diyetisyen hamilelikte 10-15 kilo alımı ideal demişti. İlk gebeliğim de 45 ile aklmış 70 ile doğurmuştum 🙄 onda şekerim yoktu yiyordum. İkinci de de 48 ile kaldım 55 im şuan.