Clostiridium Halay mı dersiniz ,oyun havası mı dersiniz 😀😀 ama çok hoşuma gidiyor tabi canımın yanmasını demiyorum bile 😀
Ipekgulll Clostiridium Benim oğlan da tam uyuyacam başlıyor uyanana kadar. Uyanınca bile hareketli ama gün içinde yorgun düşüyor sanırım hiç sesi çıkmıyor. Eyvah doğunca da bunlar geceleri uyanır uyutmaz bizi dimi 😁😁
Cagla-91 Clostiridium 37+6 olduk bugün 🙏🏻 O elini ayağını hissetmek çok güzel ya Rabbim isteyen herkese yaşatsın bu güzel duyguları 🙏🏻🥰💜
kahvesever__ Clostiridium 19+2 bende hissediyorum solucan gibi çok mutlu oluyorum yeni hissetmeye başladım ben
Clostiridium Cagla-91 benim henüz belli değil.Carsamba görüşelim dedi dr muhtemelen o zaman belli olur :) sezaryen mii
Clostiridium Ipekgulll 😀😀😀aynenn canım yaa benimkide gün içinde yorgun düşüyor kayboluyor.Ne oluyorsa geceleri😆 sanırım bunlar bizi zombiye döndürecek geceleri:)))