Salcanailesi Günaydın anne adayları... Bu ara küçük tuvaletimi yaparken zorlanıyorum aşırı yanmalarım oluyordu ve ıdrar yolu Enfeksiyonu olduğunu ve fazladan protein attığımı söyledi doktor. Tek kullanımlık bir ilaç verdi içtim ama geçmedi hala devam ediyor ... Böyle bir sorunla karşılaşan var mı acaba bu sorunu nasıl halledebilirim yardımcı olur musunuz? (22+1 haftalık hamileyim)
Ebrus25 Salcanailesi cuma günü bende ileri derecede idrar yolu enfeksiyonu ve kum döktüğümu igrendim Doktorum antibiyotik verdi zorunlu olarak kullanıyorum erken Doğum riski olur dedi o nedenle mutlaka doktorunun verdiği tavsiyelere uy tehlikeli oluyor 🤗
123buserabia123 Günaydın cnm o geçmek bilmeyen bi illet başından beri çekiyorum ne kullandiysam geçmedi ilaçlar fayda etmedi günde 3/4 kez çamaşır değişiyorum elde doğal sabunla yıkayıp utuleyip giyiyorum başka çarem kalmadı ve bu sebepten dolayı erken doğum riski var 34 haftalık hamileyim bekliyoruz Allah yardımcın olsun inşallah
TubaSari Bol su içerek atıcaksın başka çaresi yok ilaç yada fitil fayda etmediyse ilişkiye falan girmeyeceksin böyleyken
Sil12 Canım 25 haftalık hamileyim aynı sorunu yaşıyorum oturup ağlıyorum hatta . Yapacağın tek şey sürekli özel bölgeni kuru tutmak ve lavabodan çıktıktan sonra hemen bol bol su içmen yoksa çözüm bulamazsin