Edalvn adet gününüzü beklemenizi tavsiye ederim benim çıkmadı öncelerinde çünkü sol kasığımda ağrı barma hissi vardı başlarda akıntım hiç olmadı adet günümden iki gün önce adet sancısı çekmeye başladım ve sık idrara çıkıyordum öncesinde de erken gebelik testi yaptım defalarca silik de olsa bir çizgi göremedim adet günü yaptığım test bariz belliydi sabredin bence şuan beş haftalığız henüz ❤️