Gamzeli_anne_ Merhaba anneler anne adayları depend hasta bezi alicam hastane cantama koymak icin 163 boyundayim 30 haftalık hamileyim 73 kg sizce M beden mi almalıyım yoksa L beden mi ?
Mminikmucizemmm Gamzeli_anne_ bence L alabilirsiniz daha zamanınız varmış daha kilo alma ihtimaliniz olduğu için L daha rahat gibi
tomrisveannesi Gamzeli_anne_ göbek çapın önemli depend in üzerinde yazıyor bakarak karar verebilirsin
fenperest Gamzeli_anne_ bende 165 boyunda suan 72 kiloyum. 33 haftalik hamileyim. M aldim. Denedimde gayet rahat. L bol gelirdi sizdirirdi sanki.
-Arya- Gamzeli_anne_ 61 62yle doğuma girdim boyum 161. L beden aldım çook rahattı sıkmadı ve sızdırmadı
Kerem_mom Şuan 3. Günüm sezeryan kesinlikle büyük alın tam beden almayın l olabilir ben 72 kiloya l aldım gayet iyi oldu