Doktoruma sorduğumda sık sık boyamamak şartıyla bi iki defa boyayabilirsin demişti bende özellikle bitkisel boya aldım ve iki gün önce boyadım yani biraz tedirgin olmadım değil ama çok şükür bebeğimde herhangi bi sorun olmadı birde özellikle doktor kontrolünden bir gün önce boyadım ki bi gün sonrasında ultrasonda iyi mi teid edeyim diye 37. Haftada boyadım bu arada 😌