Arkadaslar merhaba acil cevaplariniza ihtiyacim var bebeğim boyu ve kilosu büyük olduğu için özel hastanede sezeryan doğum yapicam kansızlık var kan istediker kan parası varmı 1 tüp kan 400 TL 2 tüp istediler benden 2 tüp takicaklar oda 800 TL oluyor kan parayla satılıyor mu doğrumu sonuçta kizilaydan alicaklarmis yardımcı olur musunuz lütfen