İyi günler arkadaşlar size birşey sormak istiyorum ben gebeligimin 6.haftasina girdim ilk başta avuç içi kadar kanama geldi daha sonrasında lekelenme şeklinde tuvalette de peçeteye geldi ve biraz sol kasık ağrım var böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba