Hamileyim Merhaba kızlar kaç gündür Hiç girmiyorum özledim valla sizi kaç gündür yazmak istediğim Doğum hikayemi size anlatmak istiyorum ama işte misafirlerden dolayı falan derken yazamadım neyse size çok beklediğim doğum hikayemi anlatmak istiyorum 35+5 haftalık doğdu kızım Pazar günü ben evde tektim kızlar KaynanAm güle gidiyordum hergün ama pazar günü gitmedim canım ağrıyordu o gün evde kaldım tabi bundan bir hafta önce de sancı çekiyordum bi hafta boyunca neyse saat 10 da eşim işe gitti bende kaç gündür uyumuyordum evi toparladıkttan sonra biraz uyudum saat 12 de uyudum saat 2 de kalktım ama bi sancım var Kİ sadece belimde resmen nefes alamıyorum ağrıdan kalktım kaynanamı aradım KaynanAm Doktorunu ara söyle bak ne diyor bana dön dedi doktoru aradım şans o gün de Benim doktorum nöbetçi hastanede gel direk doğumhaneye çık ben oradayım dedi bi bakalım tmm dedim KaynanAmı aradım doktor şöyle dedi dedim tmm dedi görümcem ile kayınbabam geldiler beni almaya tabi hazırlıksız gittik hastaneye çanta falan yok😂🙈 gittik neyse hastaneye yetiştim doktor çatı muayenesi yaptı böyle şok oldu bebeğin çok küçük ve şimdiden 4 santim açıklık var dedi seni bu durumda hiç bir yere bırakamam şuan 4 5 saat kal bakalım bidaha açıklık olmasa eve taburcu ederiz diye kaldım saat akşam 8,9 arası bidaha çağırdılar ama benim sancım var nst de çıkmıyor doktor muayene etti ve haklısın 6 santim açılmış artık bundan sonra hiç bırakmam dedi neyse eşim geldi yatışımı yaptı ağlamamak için kendimi zor tuttum eşim dışarıya çıktı sonra görümcem geldi KaynanAm geldi ve onlar geldiğinde suni serom taktılar bana bir inne daha vurdular ve ben kafayı yedim kendimi duvardan duvara vurarak doğum haneye girdim ve sesim hstanenin koridoruna kadar gitmiş eşim sesini duyduğum da dayanamadım kaçtım dedi❤️ Ben hem ağlıyordum hem bağırıyordum hem ıkınıyordum sonra doktor geldi ve doktor geldiği gibi kızım oldu prensesim dünyaya geldi sanki bende yeni doğmuş gibiydim sonra hemşire onu temizlerken gördüm ve yanıma getirdi baş ucuma koydu elleri minnacıkdı çok küçük dudakları var ağlıyordu sonra hemşire aldı götürdü falan derken yani yarım saat tek Doğum hanede kaldım bende çıktım sonra ama ben baygınım herkes konuşuyor benimle elimi tutuyorlar ben hiç bir şey görmüyordum yatakta da bi yarım saat kaldım sonra kızımı getirdiler ama. Nasıl bir duygu allahım o kadar mı güzel bir duygu rabbim olmayanlara da nasip etsin inşallah işte öyle kızlar çok canım acıdı ama değdi inşallah benim doğumum gibi normal doğum isteyen herkese rabbim nasip eder🤱🏻 Allah’a emanet olun Canlarım görüşmek üzere 👋😘😘
Damlaai Hamileyim canim rabbim saglikla buyutmeyi nasip etsin kac kilo dogdu ciger gelistirici fln vurmuslarmiydi
Mehmetseyidannesi @Hamileyim Çok geçmiş olsun sizin adınıza çok sevindim hayırlısı ile büyütürsünüz İnsAllah 😊🙏 ❣️Darısı bekleyen bizlere diyelim 😊
Hamileyim Mehmetseyidannesi sağol canım benim rabbim sizi de bir sancı da kurtarsın inşallah acısını göstermesin bize
Aksa_korkmaz Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin canım inşaAllah çok geçmiş olsun. Küçük hanımın ismi ne ☺️
ZeynepEdaa Yaaa ne mutlu size hayirli olsun Rabbim bebek bekleyenlerin kucagini bos birakmasin insallah . Tebrik ederim inşallah sizler hayirli anne baba evladinizda hayirli bir insan olarak yetişir yeşerir o güzel dunyanizda 💕
Hamileyim ZeynepEdaa amin amin canım inşallah rabbim bekleyen herkese nasip etsin hamile olan anneleri de bir sancıda kurtarsın inşallah
Hamileyim Damlaai amin canım allah razı olsun 2.600gr doğdu çiğer geliştirici iğne yapmıştım önceden doktor demişti zaten erken doğum riski var diye ama çok şükür küveze falan girmedi