Dilok 19 haftalık hamileyim sağ kasık yukarısında çok sancım var gaz sancısı gibi ne yapabilirim önerisi olan?
Diloss_14 Dilok bu gaz sancısı karnın sağ tarafında batma şeklinde mi oluyor acaba 2 gündür bende de basladı ama nedenini çözemedim aşırı midem yanıyor bir de
ipekveatlas geçen ölüypdum gaz sancısından burdan birileri yazmıs allah razı olsun denedim cok ise yaradı. 1 su bardağı ılık suya 1 çay kaşığı (ben daha az koydum) kimyon. karıştırıp içtim cok midem bulandı ama gerçekten geçti
Dilok ipekveatlas limonlu suyu deneyim geçmezse bunu yaparım bende ölmek üzereyim sancıdan yok böyle bi ağrı yerimde duramıyorum resmen 😥😥
maviananas Dilok kimyon diyeceğim ama yorumlarda yazılmış zaten. humana markalı kimyon ve rezene karışımlı çay var çevremde onu kullanıp faydasını gören çok oldu araştır bence faydasını görürsün diye düşünüyorum
Hakanbuse Kızlar yedeğiniz yemeklerin icine cay kasiginin ucuyla az biraz kimyon atın gazi em aza indiriyo bu kuru fasulye bile olsa rahtlatiyo
Dilok Diloss_14 bebekle alakalı olduğunu sanmıyorum kasık ağrısı gibi değil karından giriyo ağrıyo gaz sancısı büyük ihtimalle limonlu ılık suyu içince kendime geldim ben biraz hala devam ediyosa dene sende 😔
Diloss_14 Dilok evet kaşık ağrısı değil bende emin oldum üşütünce de bu gaz problemi oluyor zaten bende denicem şimdi önerilenleri bir gün de omuz ağrısıyla uyanmıştım o da gaz sancısıymış mesela hamilelikte neler neler öğrendim valla
Dilok Diloss_14 şuan aynıyız nerdeyse 2 gündür omuz ve sağ kol ağrım var doktoruma sordum ilaç krem kullanamazsın sıcak ya da soğuk kompres yap demişti onunda bi gaz sancısı olduğunu senden duydum bak şimdi Allah yardımcımız olsun o zaman 👶
Diloss_14 Dilok aynen bende internete yazmıştım ordan öğrendim 😂 normalde hiç böyle şeyler yaşamazdım hamilelikte oldu analık hakkı ödenmezmiş gerçekten Allah yardımcımız olsun