Valla canım ağrısız normal doğum büyük ihtimal yoktur ama benim doğumum zor geçmedi ben hurma yedim ahududu yaprağı çayı içtim ve 38 den sonra birazcık hareket yaptım ve doğum da Meryem ana otu suya koyduk 5 cm açıklığa kadar adet ağrısından biraz daha şiddetli ağrı çektim epidural vurulduktan 10 dk ka sonra doğum oldu kesisiz dikişsiz çok kolay sonu oldu