1999luanne telaş etmeyin çok normal kalp iki kişilik kan pompalıyor dolayısıyla çarpıntı oluyor doktorum bana taşikardi olabilir demişti , benim de 5. Ayımda başlamıştı . Nabzım 120’lere çıkıyordu. Tabiii ben de korkmuştum sizin gibi ilk olduğunda :) . Sonra kardiyoloji doktoruna gittim ritim holter takıldı EKG ile bakıldı çarpıntın seni çok rahatsız ederse Beloc diye bir ilaç verdi düşük mg’lı bir ay kadar dengelemek için kullandım sonra düzene girince bıraktım. Çok rahatsız ediyor ise bir kardiyoloji doktoruna muayene olun isterseniz. Papatya ve Melisa çayı da çok iyi geliyor sakinleştirici özellikleri var.Demir eksikliği, tiroit, şeker düşünce de çarpıntı oluyor. Korkmayın ama korkarsanız panik atak olursunuz Allah korusun 🙏🏻. Derin derin nefes alın verin. Bizim minik doğalı 2 hafta oldu bu arada sağlıcakla kavuşun inşallah siz de 🙏🏻❤️.