Birkucukkalp Kizlar iyi akşamlar bugün üst üste iki defa folik asit içtim unuttum da. Bişey olur mu aradan iki üç saat falan geçmiştir
Deleted27272 Birkucukkalp hayır. Beb de yapmıştım aynı şeyi kaç kez içerseniz için folik asit suda eriyen bir mineral olduğu için vücuttan çiş ile fazlası atiliyormus hiç bir sıkıntısı yokmuş yani ;)
Mikmikbuk Birkucukkalp Bi kereden hiç bişi olmaz 😀 her gün 2şer 3 er içmediğiniz sürece, çünkü fazlasıda ters etki yaratıyomuş diye bi makale okumuştum😂
Birkucukkalp Mikmikbuk evet bende internetten baktım fazlası zarar diyo ama ne kadar fazlası😀 illa başına gelen vardır dedim iyi ki de yazmışım 🌹😊