Sisi Kizlar merhaba. Son 3 gundur adet olcakmis gibi his var bel ve kasik bolgemde. Nasil anlatsam agri degil fakat hani bir baski hissi gelir ya adet olcaginizi anlarsiniz iste oyle. Bu normal mi bu haftalarda yasayanlar var mi?
deletedmom507 Sisi canım aynısı bende de var ben 28.haftayı doldurmak üzereyim adet olmayı unutmuştum şimdi o his gelince hemen adet mi oluyorum diye korkmaya başladım
bebisimbenmmm Sisi aynen canim bend e 33. haftadayim bende o his oluyor doktorum vücut sancılara arttık seni alıştırmaya başlıyor dedi onemli deiil yani umarim sizinde oyledir
Sema166 Sisi Bendede oluyor canım 35 haftalığım bende bazen çok şiddetli bile oluyo adet olmayıda unutunca garip geliyo ağrılar ama normal bence vücut kendini doğuma hazırlıyor
Ceren35 Sisi normal normal hatta ilerleyen haftalarda bel agrisiyla ayni anda oluyor bende suan oyle kasiklarima ve belime ayni anda giriyor 36+3 um
Sisi Sema166 evet insan bir garip oluyor. Benim adetlerim cok sancili gecerdi o gunler aklima geliyor 😀
deletedmom507 Sisi canım sancılarımı sordum gayet normal dedi doktorum idrar yollarında bi problem olmadığı sürece sıkıntı yok