caganin_annesi içirdikleri içecek şekerli olduğu için baskı yapıyorlar, iki dilim baklavaya eşdeğer bir şeker içeriyormuş öyle abarttıkları gibi bir şey yok. Ama herkes kulaktan dolma bilgilerle yıllarca tıp okumuş doktorların önerdiği şeylere karşı geliyor. Ablamda çıkmıştı gebelik şekeri mesela, sıkı bir diyete girmişti. Takipte olmak cok önemli bence