Dilanser aynıları satılıyor zaten bulursunuz e bebekte falan çok güzel şeyler var , ama ikisinide aynı giydirmek bana biraz tuhaf geliyor hemde ikiz bebekleri büyüyene dek aynı giydirmek onların seçme hakkı olmaması ve hep aynı olma zorunluluğu hissettirdiklerini yazıyordu daha detaylı açıklamışlardı hatta yazıyı bulabilsem keşke sonuçta ikisi ayrı birey o yüzden ben ya renklerini ya modellerini farklı aldım çok nadir bi iki takımım aynı tabi tercih meselesi :)