rukenaslan Pirayeada ben kan aldırırken biraz kötü oluyorum umarım onu içip kan verince fenalaşmam bende çok şekerli şeyleri içemiyorum çay kahve bile şekersiz :(
Pirayeada rukenaslan kolum 3 delik oldu bende iğneden korkarım. Ama bebisimiz için değer cnm sağlıkla gelsinler
butterfly4 @rukenaslan ben birincide yaptırdım bişey çıkmadı, şimdi ikinciye hmileyim bi rahatsızlık bişey hissetmiyorum ayrıca açlık tokluk şekerime de bakıldı o yüzden extra şeker yüklemesi yaptırmıycam
Nisaanuur rukenaslan yok hayır ben hamileliğim boyunca 6 kg aldım sadece . Şuan diyet yaptığım için 1,5 kg verdim bile
rukenaslan Nisaanuur gebelik bitince yani Allah’ın izniyle bebeğiniz doğunca bitiyormuş zaten canınızı sıkmayın tek yapmanız gereken şey dikkat etmek ❤️
Nisaanuur Nisaanuur hatta daha kendime hamile kıyafetleri bile almadım kendi kıyafetlerimi giyiyorum 😬😬
rukenaslan Nisaanuur ne güzel bende fazla bir sey almadim fakat kot pantolonlarimi filan giyemiyorum yine de bebegi sıkmasın diye, bir kac hamile tayti aldim o kadar