Nisann26 Bu haftayı da gördüm ya.. Şükürler olsun 🙏 Var mı doğumu belli olan, neler hissediyorsunuz bu haftalarda.. Ağrısı sancısı olan anneler.. Toplaşın, tecrübenizi dinleyelim 😊
Pinarlina Nisann26 gece itibariyle 37 haftaya girdim 34-35 haftalıklarda sancı çıkıyordu suan ne açılma ne sancı var hepsı gıttı ama onun yerıne bacaklarım ağrır oldu uykusuzluk sardı halsizlik baş agrıları var doğurmak istiyorum hergın squat gergin hurma ama tık yok
kizannesi_1004 Nisann26 Canım bebeğim hareketlendi sanki. Bir de vajina kemiklerim ağrıyor nedense özellikle eğilip kalkarken Yatakta dönerken zorlanıyorum bayağı ağırım artık 36+0ız 3-4 haftamız var herhalde
RumeysaNur34 Nisann26 henüz o haftalara gelemedik ama bizimde son 50 günümüz kaldı doğum için hayırlısı ile kavuşun canım 🥰
FatmaB58 Nisann26 37+1 😍🤲 yalancı sancilar regl ağrıları oluyor özellikle akşamları bizim kız içinde doktor baş aşağı konumlanmış 37 yi inşallah görürüz diyordu keyfi yerinde yavrumun 🥰🌸🤲 kendimdeki ruhsal değişiklikler de doğum korkusu başladı tansiyon sorunum var nasıl olacak diye düşünmekten kendimi alamıyorum 🤷 sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim inşallah 🤲🏼😍
Nisann26 Pinarlina Rabb’im yardımcınız olsun ya. 3 gündür vajinal bölgede ve kasıklarımda biri sancı oldu. Dedim herhalde doğuruyorum. Doktora gittim nst de sancım yokmuş. Doğum yollarım kapalıymış. Kafayı yedim resmen. Neydi bu sancim anlamadım. Bazen diyorum hemen doğum yapayım ama bebeğime üzülüyorum erken doğmasın 😣 Duygusal karmaşa haftaları sanırım bu haftalar 😔Squat ve hurmayla hangi haftada başladınız
Nisann26 kizannesi_1004 ben de aynı haldeyim.. Eşim çok gülüyor penguen gibisin diyor tabi aramızdaki espri anlayışı bu şekilde olduğu için ben de kendi halime gülüyorum artık 🤣 Yatakta dönmem zaten mümkün olmuyor pek, dakikalar alıyor pozisyonumu almak 😣
Elifinannesi_ 36+3 haftalığız erken doğum riskim vardı şükür bu haftayı gördük hedef 38’i görmek 😬 2 cm acılma , 19 mm rahim ağzı uzunluğum ile direniyorum. Sancılarım da ara ara vuruyor. Bebişte kanalda eli kulağında cimcimenin 👼🏻🌸
Nisann26 Elifinannesi_ Doktorum bana rahim ağzı uzunluğumu hiç belirtmiyor. Doğum yolların kapalı dedi bu hafta.. Bu kötü birşey mi iyi birşey mi anlamadım 😣 Çatı muayenesini önümüzdeki haftada yapacakmış.. Ahh sağlıkla gelsin kuzular 🙏🍀💜
kizannesi_1004 Nisann26 daha dün eşim de bana niye penguen gibi yürüyorsun dedi😂 acaba kafayı yerleştirmeye mi çalışıyor bizim bebeler 😂
Elifinannesi_ Nisann26 öyle dediyse sorun yoktur bence canım merak etme benim gebeliğim başından beri berbat geçtiği için baya inceliyorlar. Her hafta açıklığıma filan bakıyorlar. 😬 İnşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız 🌸
kizannesi_1004 Nisann26 kötü bir şey değil canım şuan doğumun erken olacak gibi görünmüyor demek istemiş biraz sabirsizlaniyoruz ama bebeğin 38leri 39larö görmesi onlar icin cok iyi 😂
Nisann26 kizannesi_1004 hahaha artık en sevdiğim canlılar arasına penguen de girmiş oldu 🤣 Olabilir belki de o sebeple yürüyüşümüz değişmiş olabilir 😀
Nisann26 kizannesi_1004 Tabi kii görsün o haftaları İnşaAllah… Bana göre sorun yok 😀 uykularım dışında 🤣🙏
Pinarlina Nisann26 yanı bende bilmiyorum ama ben o dönem başladım çünkü yedıkce aha doğuruyorum demıosun 😂 keşke doğum o kadar kolay olsa bız de hala tık yok hayır bide en enteresan tarafı da bekleyıs içindesin hergüm dogurucak gıbı umutla beklıo stres oluosun
Nisann26 Pinarlina Siz kaç haftalıksınız tam olarak 😀 Ben 36+0 dayım ve artık diyorum başlasam mı spora yoksa erken mi 🤣 tecrübesizlik çok kötü 😀
Pinarlina Nisann26 Nisann26 37 olduk bugün 😂 yavaş yavaş başla zaten squat ben ilk gün yaptım öldüm sandım bacaklarım 3 gün agrıdı 😂😂