Papatyal bende o haftalara gelim diye ne dualar ediyorum. Caninizi sikmayin. İki gundur ne yasadigimi bi ben bi allah bilir. 28 haftaligim ve bi anda sancilarim cikti. Erken dogum tehlikem varmis. En rezilligi de bulundugum ilde bebegime bakacak yogun bakim yoktu. O sancilar kivranmalarla baska ile ambulansla sevk edildim. Gece boyu tedaviler falan filan. Ailem yok kimse yok şoktayim. Ve okadar dua ettim ki allahim bebegimi benden suan alma. Kucagima bile alamiycam kokusunu bile koklayamiycam 😢😢😢insanin basina daha kotusu gelmeden anlamiyormus. Oyuzden bol dua ve sukur. Nasiplerinde varsa takdiri ilahi dedim ve akisina biraktim. İki gundur gozlerimin sisliginden goz kapaklarimi acamiyorum.