Kızlar cok fena gribim öksürüğüm de var testim negatif çıktı ama gene de cok zorluyor bu öksürük içimizde nice dua bekleyen şifa bekleyen insanlar var hep bir ağızdan şifa duası okuyanım bir birimiz icin Allahim kabul eder insallah
Ezhibil-be’se rabben’nasi eşfi ve enteş’şafi la şifae illa şifauke şifaen la yugadiru sekame.