Ah ah en azından grip çok geçmiş olsun benim ciğerler 😭😭😭😭😭😭😭😭çok kötü aşırı hırıltım var öksürüğümden kan geldi ama sanırım boğazımı zorladım dakikada 15 kere öksürüyorum 😭nasıl olacak bilmiyorum 36+3 balgam var hırıltı berbat uyuyamıyorum da 38 de kontrolüm acaba bu şekilde nasıl doğum olur ve hangi şekil olur korkuyorum sezaryen dese uyanık olsam öksürsem ya yanlış keserse tamamen uyumak da bazen riskli olabiliyormuş bilmiyorum ama